Nog een paar dagen - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Piet & Ineke Keijsers & van Loon - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Piet & Ineke Keijsers & van Loon - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen

Blijf op de hoogte en volg Piet & Ineke

09 Januari 2015 | Nederland, Roosendaal

Beste volgers, vrienden en familie.
Vandaag is het vrijdag. Over een week hopen wij daar te zijn waar we zo graag zijn, n.l in Kisumu. Er gaat een lange reis aan vooraf, want na de vliegreis van Amsterdam naar Nairobi gaan we nog die zelfde dag verder met de bus. Het is dan nog acht uurtjes rijden met een redelijk comfortabele bus. We hopen dan 'savonds rond 7 uur ter plekke te zijn. We hebben er dan zo'n dertig uur opzitten. We nemen dan het weekend om te acclimatiseren ( als we dat onderweg al niet zijn ) en gaan dan maandag aan de slag met afspraken maken om onze doelen, het bouwen van de speeltuin, het realiseren van nieuwe schooluniformen en het kopen van geiten te realiseren. Een goed begin is het halve werk zegt men, dus doen we dat gewoon.
We werden er op attent gemaakt dat er in de Gazet die onlangs een artikel over ons plaatste een foutje staat. Onze site is niet PietenInekeinKenia maar PietenInekeinKisumu. Zegt het voort zegt het voort.
Ook nog maar eens ons rekeningnummer want daar zijn ook steeds vragen over NL85 ABNA 0597 2165 84. Ik hoop dat als men iets overmaakt er het adres bij zet want nu komen we gulle gevers tegen die we niet kennen en ook niet weten te traceren omdat de privacy regels binnen de banken zijn aangescherpt

  • 09 Januari 2015 - 15:10

    Elise:

    nou luitjes, veel succes maar weer en ik zit klaar voor het volgende verslag. Hele goeie reis en voorzichtig maar ja misschien is het hier op t moment wel gevaarlijker dan daar.
    Veel foto's maken he Ineke!!!
    Xx Elise

  • 09 Januari 2015 - 15:24

    Rina:

    Een goede reis en ga jullie zeker volgen

  • 09 Januari 2015 - 16:41

    Twanneke Van Ut Sin Antwaneke:

    Ook hier is het vrijdag enne hier regent het en het waait net als met Sint en vooral Piet. Ik ga jullie weer volgen hoe jullie daar weer mensen gaan redden, honden gaan ontluizen katten leren zwemmen en de mannekes daar leren motorrijden en weet ik veel wat al niet meer! Erg veel success gewenst en met diepe bewonderig en respect verblijf in mijn Westerse decadente huisje terwijl jullie alles in praktijk brengen wat ik niet durf!Het ga jullie goed, pas goed op jezelf en in het bijzonder op die klungel smurf genaamd: INEKE mijn vriendin.
    Houdoe.

  • 09 Januari 2015 - 16:53

    Jolanda:

    van de week nog contact gehad met jullie,geniet ervan en ik ga jullie zeker weer volgen.goeie reis en doe iedereen de groeten daar,benieuwd hoe het met inekes hondje is...

  • 13 Januari 2015 - 10:49

    Thea:

    goede reis ik ga jullie volgen liefs thea

  • 15 Januari 2015 - 13:06

    Achterbuurman Mike:

    Lieve buurtjes,

    Goede reis.
    Ik hoop dat de start op het winderige Schiphol niet te onrustig is.
    Veel goede daden en avonturen toegewenst.

    Gr Mike

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Roosendaal

Piet & Ineke

Actief sinds 08 Dec. 2014
Verslag gelezen: 425
Totaal aantal bezoekers 11905

Voorgaande reizen:

15 Januari 2015 - 15 April 2015

Mijn eerste reis

Landen bezocht: